G-Eazy - Still Be Friends (Audio) ft. Tory Lanez, Tyga

  • Publicat pe Acum 11 Zile

    GEazyMusicVEVO

    Durată: 3:35

    G-Eazy ft. Tory Lanez & Tyga - Still Be Freinds out now!: smarturl.it/StillBeFriends
    Follow G-Eazy:
    G_Eazy
    G.Eazy
    g_eazy
    g-eazy.com/
    Follow Tory Lanez:
    torylanez
    torylanez
    SwaveNation
    Follow Tyga
    tyga
    tyga/
    tyga
    #GEazy #ToryLanez #Tyga

Angelo Ricalde
Angelo Ricalde

I thought it's Post Malone

Acum 2 ore
Risherix
Risherix

Bruh this sounds like Bitches N Marijuana

Acum 2 ore
GgPérezR GgR
GgPérezR GgR

Editor: how much autotune do you want. Him: YES Jk I guess this is fine u do you. You wanna rap about uh that stuff then go ahead.

Acum 3 ore
IDGAR LMD
IDGAR LMD

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Acum 4 ore
Lj Avery
Lj Avery

Why Tyga always gotta have the rack City 808

Acum 4 ore
G.M.S Great Men Succeed E.N.T
G.M.S Great Men Succeed E.N.T

A condom wrapper with 3 guys name on it kinda suspicious

Acum 5 ore
Dmitry Montana
Dmitry Montana

Dope shit

Acum 5 ore
12Inch Rasta Spliff
12Inch Rasta Spliff

Tyga fix his hair tory gave him unlimited features.

Acum 5 ore
Master Beats Recordings
Master Beats Recordings

QUE PESOOOO!!! cade os brasileiros ??

Acum 6 ore
Mato
Mato

ohh my god guys amazing work again all please drop "Official Music Video"

Acum 6 ore
Scribes for Subscribers
Scribes for Subscribers

Legit

Acum 7 ore
Tonz Veo
Tonz Veo

I didn't hear young Gerald so it's not a g eazy song

Acum 7 ore
Jo N
Jo N

Name of the intro part, sampled? 0:01

Acum 7 ore
issa issa
issa issa

Goood

Acum 8 ore
AnaRiita
AnaRiita

addicted

Acum 8 ore
Roll The clip
Roll The clip

This song gives me a vibe from summer of 2016 .

Acum 9 ore
Blake Panda
Blake Panda

G we needed you to murderer the tracks.Let go to the fucking top

Acum 10 ore
Jeevant Jain
Jeevant Jain

G on fireee 🔥🔥🔥

Acum 11 ore
Limbu Prabesh
Limbu Prabesh

*need a music video on this one.*

Acum 11 ore
Ghaith Mostafa
Ghaith Mostafa

Is it just me or did someone steal the bass bit in this song before?

Acum 11 ore
Logan Witty
Logan Witty

Nah we just friends

Acum 13 ore
kevin Roush
kevin Roush

we need to have a oficcial videos of this bra ;)

Acum 13 ore
Rawr Rose
Rawr Rose

love the beat!!!! not complaining about lyrics either its fireeee!!!

Acum 14 ore
Das Reich 2nd SS Panzer Division
Das Reich 2nd SS Panzer Division

"Bit£h you can't be my girlfriend" mmm dope

Acum 14 ore
Gierluu
Gierluu

ona pyta czy znam taki raper Tony Lanez

Acum 15 ore
Razor jaw86
Razor jaw86

Tyga ruins all the songs he’s in except for the songs he makes himself

Acum 16 ore
Baxi XD
Baxi XD

https://www.youtube.com/watch?v=TpNE-WjzSuI&t=520s

Acum 17 ore
Cristcha Esareh
Cristcha Esareh

G is the real Mike Lowrey

Acum 18 ore
SxN_Godlay
SxN_Godlay

still be Friends LMAO

Acum 19 ore
Amanda Lewalska
Amanda Lewalska

Tyga smashed it

Acum 21 oră
Marcellus 0423
Marcellus 0423

I want a YG x Tyga collab album 🔥🔥🔥 With a feature from Tory

Acum 23 ore
Skinniest Of All Legends
Skinniest Of All Legends

That photo looks very familiar.... 👀

Acum o Zi
Megan Terrill
Megan Terrill

🎹🎶🎵

Acum o Zi
Gaming O'Driscoll
Gaming O'Driscoll

The comment below me is gay

Acum o Zi
Jack Sparrow
Jack Sparrow

Eazy Condom

Acum o Zi
BarryCreation
BarryCreation

Tory is easily my favorite part of this song.

Acum o Zi
Jaiden Itis
Jaiden Itis

The clubs are going to be 🔥 this summer

Acum o Zi
Inspired Official
Inspired Official

G-Eazy and Tyga are the dream team shiiiiit

Acum o Zi
Profecia's world
Profecia's world

https://youtu.be/UDZycAJWMk0

Acum o Zi
Dive432
Dive432

More dope than dope itself

Acum o Zi
amit sharma
amit sharma

So this the song of the Spring/summer 2020 ?!??!! Tyga killed his verse once again. My God yall the curse truly left him

Acum o Zi
Eyan
Eyan

perfect 😘😍

Acum o Zi
Ducta Beats
Ducta Beats

Why the fuck would I be friends with you, if our relationship didn't work out.

Acum o Zi
butterfly- effect
butterfly- effect

#Edeltalk

Acum o Zi
Emily Linares
Emily Linares

https://youtu.be/AGG1WoRLmog I can totally see a G-Eazy verse on this track ??? “Money Anthem” by Genesis check her out !

Acum o Zi
Kia Howard
Kia Howard

You know, I never expected a collab like this from this trio, but it FUCKING SLAPS

Acum o Zi
Real REAL One
Real REAL One

TORYYYY🔥🔥 GOAT

Acum o Zi
New World Music
New World Music

Just friends? I don't think so.

Acum o Zi
Rolexrilex VEVO
Rolexrilex VEVO

🔥🔥🔥

Acum o Zi
Andrzej Jarosławski
Andrzej Jarosławski

Tyga without bitches :O

Acum o Zi
D.NIKITA #LHHTC
D.NIKITA #LHHTC

Dope Track.. Crazy Collab

Acum o Zi
RJ J
RJ J

G-eazy lyric "got a girl and my girl got a girl too" sound familiar? Stefflon Don - Hurtin Me ft French Montana

Acum o Zi
kanal smeha
kanal smeha

top especially Tyga

Acum o Zi
Vanlal Thlamuanpuia
Vanlal Thlamuanpuia

We all know Tory snapped on this one

Acum o Zi
Simon Simeonov
Simon Simeonov

Wtf broo condom

Acum o Zi
brundavani pallerla
brundavani pallerla

all the dislikes are from the non ideal feminists

Acum o Zi
Fluffy Penguin
Fluffy Penguin

Oh my fcking god Tyga is fucking everywhere lol his verse is straight 🔥 tho

Acum o Zi
Gia
Gia

Tygas part is just from his own song "Macarena"

Acum o Zi
Ivan Chacon
Ivan Chacon

Im pretty sure theres another song that sound exactly like this. Just different lyrics lol

Acum o Zi
ZACKY. BADFUJI
ZACKY. BADFUJI

Sent this song to my ex.. We’re still friends😏

Acum o Zi

următor

G-Eazy - I Wanna Rock (Official Video) ft. Gunna

4:06

G-Eazy - Hittin Licks (Official Video)

3:21

G-Eazy - Hittin Licks (Official Video)

GEazyMusicVEVO

Vizionare 3

G-Eazy & Halsey - Him & I (Official Music Video)

4:47

G-Eazy, Tyga - Bang (Official Video)

3:24

G-Eazy, Tyga - Bang (Official Video)

GEazyMusicVEVO

Vizionare 14

G-Eazy - You Got Me (Official Music Video)

3:21